BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Simotec A/S er inde i en god udvikling, hvor den stigende aktivitet har gjort det muligt at ansætte en bogholder på fuld tid.
Med reference til virksomhedens direktør, får du ansvaret for bogholderiet samt administrative opgaver. Da du er den eneste, der sidder med bogholderi, planlægger du selv dine arbejdsopgaver i løbet af dagen, og du sørger selv for, at de forskellige bogholderimæssige opgaver bliver løst korrekt og inden for de forskellige deadlines. Vi anvender e-conomics som bogholderi system, så har du kendskab til det ville det være fordelagtigt, men ikke nødvendig.
Pga. stillingens alsidighed, kommer du til at beskæftige dig med et bredt spekter af opgaver lige fra diverse afstemninger, kreditor- og debitorstyring, bogføring, moms, analyser, budgetter, likviditetsstyring, lønninger, fakturering, klargøring til revisor, sekretær funktion samt diverse kunde, salgs- og markedsføringsopgaver. Fordeling mellem opgaver er ca. 50% bogholderi og 50% øvrige administrative opgaver.
Du vil i det daglige sidde sammen med 4 kollegaer på kontoret, hvor højt humør og hjælpsomhed er i højsæde. Vi arbejder under overenskomst med HK, så gode pensions- og lønvilkår er en selvfølge.
Simotec A/S beskæftiger sig med udvikling, salg og fremstilling af blandeanlæg i hele Europa. Vi har tillige forskellige agentur på maskiner og udstyr til materialehåndtering og betonelement anlæg. Virksomhedens idégrundlag er solidt håndværk og omhyggelighed kombineret med høj teknologisk viden. Virksomheden er placeret i det sydlige Jylland.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tønder Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Simotec A/S, Rønnevej, 6240 Løgumkloster
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5911617