Administrativ medarbejder til Fælles Administration i Pleje & Omsorg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ønsker du et spændende og udfordrende job med en stor grad af frihed? Kunne du tænke dig et godt kollegialt fællesskab, hvor vi lægger vægt på at møde hinanden tillids- og respektfuldt? Så er det hos os, du skal søge job. 

I Fælles Administration, Pleje & Omsorg søger vi nemlig pr. 1. april 2024 en engageret og kompetent administrativ medarbejder. Stillingen er opslået som fuldtid, men hvis du ønsker færre timer end fuld tid, kan vi drøfte dette. Dog minimum 32 timer pr. uge. Der er foreløbig indmøde på Rådhusstræde 2, 6240 Løgumkloster.

Du bliver del af en afdeling, med mange varierende administrative opgaver, i en dynamisk og foranderlig organisation. Jobbet består blandt andet af økonomiopfølgning, fakturabehandling, kvalitetssikring, og diverse ad hoc opgaver. Der er mange forskelligartede samtidige opgaver, deadlines og en bred kontaktflade til både interne og eksterne samarbejdspartnere.

Faglige kvalifikationer

  • Du har en relevant administrativ uddannelse, gerne med speciale i offentlig administration og økonomi og/eller erfaring fra en kommune
  • Du har gode kommunikative evner og bidrager aktivt til kvalificering og udvikling af arbejdsprocesser
  • Du kan arbejde målrettet, selvstændigt og tilrettelægge opgaveløsningen. så den stemmer overens med deadline.

Personlige kompetencer
Vi sætter stor pris på, at du har stærke kommunikative evner og at du forstår at møde dine samarbejdspartnere, der hvor de er, og for eksempel kan formidle et økonomiskoverblik og bidrage til tværorganisatorisk sparring.

Vi tilbyder dig

  • et spændende og udfordrende job med en stor grad af frihed under ansvar og mulighed for relevant kompetenceudvikling
  • at blive en del af et fællesskab med en uformel kultur, hvor vi sætter pris på samarbejde, har indflydelse og ansvar for den fælles arbejdsplads, arbejdsmiljøet og resultat
  • attraktive medarbejderforhold med blandt andet sundheds- og fleksordning
  • en arbejdsplads, som er kendetegnet ved et kollegialt fællesskab og hvor der lægges vægt på at møde hinanden tillids- og respektfuldt, så alle bidrager til et godt serviceniveau og arbejdsmiljø. 

Vi arbejder med afsæt i organisatorisk læring og Tønder Kommunes leveregler.

Har du brug for yderligere information, er du velkommen til at kontakte teamleder Kristiane Dahlmann på tlf. 20 59 23 81 / e-mail krdah@toender.dk.                 

Ansøgningsfristen er den 20. februar 2024 og vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 26. - 27. februar 2024. 

Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket. Du modtager en kvittering for ansøgningen, men vær opmærksom på, at kvitteringen og en eventuel invitation til samtale kan ende i dit spamfilter.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tønder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tønder Kommune, Rådhusstræde 2, 2. sal, 6240 Løgumkloster

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986509

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet